yeminle kürsüye ekilen bi şinik kekere mekereye dadanmış boz ala boz başlı pis porsuklar gibisiniz, birbirinize laf yetiştireceğiz diye bi şinik kekere mekere yemeyi unutuyorsunuz farkında mısınız?????????¿
bir berber bir berbere gel beraber bir berber dükkanı açalım demiş mi sahiden? ortak işletmenin sıkıntı olduğundan haberi yokmuymuş ki o berberin? keşke bana gelip bir soraydı ona ortak ...b...ka sinek konmaz, kedi bile ortak evin damına ...ıçmaz atasözlerimizden bahsederdim belki fikri değişirdi.....
ruh halim altın gününde 10 tatlı 10 tuzlu ikram çıkarıp, mahallenin bütün haset kadınlarını kendine hayran bırakmış hamarat teyze gibi :)))) niye bilmiyorum bi havalardayım bu aralar kürsü :D
kürcücüm kadınların telefonlarının ekranlarına kendi resimlerini koymalarına hadi bir derece alışığız, erkelere noluyo yahu????????????¿ ben şahsen çok garipsiyorum, hatta azcıktaha ileri gidip böööğ felan oluyorum yani ://////
heran ağlayabilirim........
yeminle kürsüye ekilen bi şinik kekere mekereye dadanmış boz ala boz başlı pis porsuklar gibisiniz, birbirinize laf yetiştireceğiz diye bi şinik kekere mekere yemeyi unutuyorsunuz farkında mısınız?????????¿
pamuk şekeri yemiş mafya babası gibi :)))))
en sevdiğim şiir lütfen........
bir berber bir berbere gel beraber bir berber dükkanı açalım demiş mi sahiden? ortak işletmenin sıkıntı olduğundan haberi yokmuymuş ki o berberin?
keşke bana gelip bir soraydı ona ortak ...b...ka sinek konmaz, kedi bile ortak evin damına ...ıçmaz atasözlerimizden bahsederdim belki fikri değişirdi.....
ruh halim altın gününde 10 tatlı 10 tuzlu ikram çıkarıp, mahallenin bütün haset kadınlarını kendine hayran bırakmış hamarat teyze gibi :))))
niye bilmiyorum bi havalardayım bu aralar kürsü :D
sence burda kimlerin telefonlarında kendi fotoları vardır, benim aklıma bir kaç narsist üye geliyo emme katiyen demem sakın ısrar etme ;))))))))
kürcücüm kadınların telefonlarının ekranlarına kendi resimlerini koymalarına hadi bir derece alışığız, erkelere noluyo yahu????????????¿ ben şahsen çok garipsiyorum, hatta azcıktaha ileri gidip böööğ felan oluyorum yani ://////
çok şükürkar hele bazılarını gördükçe.........
topuklu ayakkabı ile kürsüye çıkmak caiz midir????????¿