ama ben evli ve mutlu kadın olma taktiğini öğrendim artık valla, telefonun da funda da yazsa fuat okuyacağım, hande de yazsa hasan okuyacağım, hani iş üzerinde de yakalasam benim kemalim yapmaz öyle şey diyip işime bakacağım...... hele bi evleneyimde nasıl mutlu olunur sen göreceksin kürsüm :)))))))
dedim ki benimle tartışmaya girmeyin sizi düşünmeye sevk ederim, sizde delirirsiniz sonra, hoca efendinizi dinleyin elektriğe çarpılmayın allah muhafaza :D
ohooo hediyelere gel, evlenmek şart oldu kel, kör demeyip ilk talibimle varacağım :))))
serap güzeli hikayeye bayıldım, derhal bir tabanca almalıyım çeyizime ;)
evet mirii her akşam imam bayıldı pişireceğim hele bi evleneyim, patlıcan patlamışda olsa mutluluk bedava sonuçta :)))))))))))
ama ben evli ve mutlu kadın olma taktiğini öğrendim artık valla, telefonun da funda da yazsa fuat okuyacağım, hande de yazsa hasan okuyacağım, hani iş üzerinde de yakalasam benim kemalim yapmaz öyle şey diyip işime bakacağım...... hele bi evleneyimde nasıl mutlu olunur sen göreceksin kürsüm :)))))))
sefmiyolar serap güzeli, sefmiyolar anacım gözleri çöplükte kalıyor illede dom dom kurşununa gelesicelerin........
ne vakit mezun oluruz belli değil :((((((((
dedim ki, kendinize iyilik yapın, orta şekerli bir kahve alıp biraz ali şeriati okuyun....
çok sevimli modcum çift dikiş yaptıracaksın bugün belli oldu :)
dedim ki benimle tartışmaya girmeyin sizi düşünmeye sevk ederim, sizde delirirsiniz sonra, hoca efendinizi dinleyin elektriğe çarpılmayın allah muhafaza :D
herşeyin başı gerçekten sağlık......
çok erken gittin güzel dost, hiç olmadı bu hiç
:((((((
dam başında sarı çiçek oy oy........