lütfen yokluğunu farkettim ve seni çok özledim de nolurrr..
zaten gözüme kirpik kaçtı, çıkaranım yok, mıh gibi batıyo. (ağlamak için tek bahanemin kirpik olmadığını da biliyorum lanet olsun lanet olsunnn! ...) bi sebepte sen olma, hadi özledim seni de, merak ettim de kürsü:((
ne kalp krizi, ne beyin kanaması, ne kanser, ne verem, nede hiçbir sağlık sorunu o düşüncesizlikle, o fikirsizlikle binbeşyüz yaşına kadar yaşamıştır kesin ka....k
lütfen yokluğunu farkettim ve seni çok özledim de nolurrr..
zaten gözüme kirpik kaçtı, çıkaranım yok, mıh gibi batıyo. (ağlamak için tek bahanemin kirpik olmadığını da biliyorum lanet olsun lanet olsunnn! ...) bi sebepte sen olma, hadi özledim seni de, merak ettim de kürsü:((
uuuruh halin nasıl be kürsü?
gamsızın bayrak çekeni...
ne kalp krizi, ne beyin kanaması, ne kanser, ne verem, nede hiçbir sağlık sorunu o düşüncesizlikle, o fikirsizlikle binbeşyüz yaşına kadar yaşamıştır kesin ka....k
ne diyodu usta hani,
'hoşlar meclisine girdim hoşlandım,
aşkın ateşine düştüm haşlandım,
dallarımda meyve verdim taşlandım,
ya neden gövdemden kırarlar beni....'
hiç keyfim yok yazmakta istemiyorum bu akşam, lakin beni bi türlü sevemeyen sevgili üyeye bi güzellik yapam, al cano bunu da kırmızıla...
ülkenin gündemi malum, bi masal anlat uyuyak en iyisi kürsü....
bazı bazı gülsem de
yine gönlüm hoş değil.....
ayri abi yok mu ayri abi?
şu esrarengiz üyeye de kendimi beğendiremedim gitti, ne yazarsam yazayım kırmızılıyo ayol..
kürsü git başımdan,
seni seviyorum..