Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Güliz Ardilli
Güliz Ardilli

CANIM SEVGİLİM, CANIMIN İÇİ SEVGİLİM, KIYMETLİM, ANTEP FISTIĞIM BENİM, SENLE BEN YELKEN AÇACAĞIZ EBEDİ MUTLULUĞA. ALLAH ERDİRSİN TAMAMINA.

  • üç şey12.04.2026 - 22:10

    Üç farklı tarz. Üçü de güzel. :)






  • pazar konseri12.04.2026 - 20:38

    Canım sevgilim, canımın içi sevgilim için gelsin. :)



    Serenat

    Yağmurum, rüzgarım, fırtınam, dünyam,
    Umudum, son durağım, son noktam,
    Ateşim, güneşim, kalbim,
    Benim canım, canım sevgilim,
    Bu güzel şarkı sana gelsin,
    Hep gülsün yüzün, güzel gözlerin.
    Sarsın içini bir sevinç dalgası,
    Sen hep mutlu ol hayatımın anlamı.

    Güliz Ardilli
    30 Ekim 2024 Çarşamba 17:42 İstanbul

  • hayatımın aşkı12.04.2026 - 20:26



    Benim

    Rüzgar benim, yağmur benim, gemi de benim,
    İstediğim gibi severim.
    Rüzgar benden yana eser,
    Yağmur üzerime çiseler,
    Arada gök de gürler.
    Benim olan bana geliyor,
    Açılmış yelkenler.
    Rotayı kimse değiştiremez,
    Rüzgar benimle beraber.
    Asla başka yöne esmez.
    Deniz benim, rüzgar benim, umut da benim.
    Her haliyle severim sevdiğimi,
    Geçireceğiz bir adada,
    En güzel günleri ve geceleri.
    Yelkenler fora,
    Tam güç ileri.
    Ben çok seviyorum sevgilimi,
    Sevgilim de beni.
    Deryadır sözleri,
    Engindir düşleri,
    Onun, benim hayali
    Sadece benim istediği,
    Geminin rotası belli.
    Avucunu yalasın,
    Kimse kötü niyetli.
    O benimdir, ben onun,
    Yok daha ötesi.
    Koşacağım kollarına,
    Sarılacağım boynuna,
    Birlikte olacağız ebedi.
    Zamanı geldi,
    Zamanı şimdi.

    Güliz Ardilli
    26 Temmuz 2023 1:18 İstanbul

  • hayatımın aşkı12.04.2026 - 19:57



    Muhteşem Sevgilin

    Beni dünyanın en güzel,
    En muhteşem kadını olarak gösteren aynayı getirin bana,
    Demiyorum.
    Çünkü o aynaya bakmaya ihtiyacım yok.
    Sevgilimin benden başkasını görmeyen,
    Görmek de istemeyen güzel gözlerine bakmam yeterli.
    Sevgilimin gözleri yeter,
    Sevgilimin sözleri yeter.

    Güliz Ardilli
    1-2 Mart 2026 İstanbul

  • kıymetlim10.04.2026 - 22:33



    İki Cihanda Evim

    Canım sevgilim, canımın içi sevgilim,
    Bir tanem, Antep fıstığım, kıymetlim benim,
    Hep kalbinin sesini dinle,
    Çünkü kalbinde sadece ben varım.
    Umudum, dünyam, son noktam,
    Yağmurum, rüzgârım, fırtınam,
    Kalbimin sesini dinliyorum.
    Çünkü kalbimde sadece sen varsın.
    Kalbim, güneşim, biricik sevgilim,
    İki cihanda evim, her şeyim,
    Mantığının sesini de dinlesen cevap aynı,
    Çünkü hep aklındayım, fikrindeyim, daima seninleyim.
    Aklım da kalbim de haykırıyor sadece seni, adını,
    Kalbinden gelen yankıda duyuyorum sadece kendi adımı,
    Bir gün taşıyacağız inşallah aynı soyadını.

    Güliz Ardilli
    24 Mart 2026 Salı 02:22

  • çorba10.04.2026 - 19:30



    Adil Yıldırım’ın hayatın anlamı gibi derin ve önemli
    bir konudan bahsederken anlatımının bir yerinde örnek verirken
    ”uzaylı geldi tarhana çorbası içti” ifadesini geçirmesi dikkatimi çekti ve
    bana şu esprili sohbeti kurgulattı:

    -Uzaylı gören masum köylü: Buyur gel tarhana çorbası ikram edek sayın uzaylı.
    -Masum köylü gören uzaylı: Yok sağ ol kardeşim daha yeni hamsi kuşu yedim tokum.
    -Masum köylüyle konuşan uzaylının arkadaşı olan uzaylı: Tarhana çorbasına asla hayır diyemem dünyadan başka gezegende bulunmaz. :)

  • kendi kendine10.04.2026 - 17:43

    -Çıt!

    -Ne oldu öyle?

    -Şeytanın bacağını kırdım siteye gündüz gelerek. :)

    -Hıııı… :)

  • canım sevgilim09.04.2026 - 03:18



    Canım sevgilim, canımın içi sevgilim,
    Bir tanem, kıymetlim,
    Bu güzel manzaralar gününü güzelleştirsin.
    Huzurlu, sevinçli bir gün geçirmeni dilerim,
    Sevgimle dolu kalbinden içtenlikle öperim. :)

    Senle Ben

    Senle ben dolaşsak kırlarda
    Uzansak çayırlara
    Birlikte baksak uçan kuşlara
    Senle ben hayaller kursak
    Senle ben buluşsak rüyalarda
    Sarılsak masallara
    Birlikte baksak kayan yıldıza
    Senle ben hayaller kursak
    Senle ben konuşsak kuytularda
    Dokunsak bulutlara
    Birlikte baksak yağan yağmura
    Senle ben hayaller kursak
    Senle ben atlasak rüzgarlara
    Ulaşsak diyarlara
    Birlikte karışsak akan zamana
    Senle ben hayaller kursak
    Senle ben yazılsak destanlara
    Taşınsak sonsuzluğa
    Birlikte koşsak mutluluğa
    Senle ben bir hayat kursak.
    Senle ben,
    Senle ben,
    Senle ben.

    Güliz Ardilli

    https://soundcloud.com/guliz-ardilli/senle-ben

  • espri09.04.2026 - 03:14



    Reklamlar genelde çabuk bitsin isteriz ama bazı reklamlar farklı.
    Ben reklamda bahsi geçen enerji içeceğini hiç içmedim.
    İçmeyi de düşünmüyorum. Doğal içeceklerden yanayım.
    Ancak bu ürünün esprili reklamlarını seviyorum.
    Hayvanları sevdiğimden ve aynı zamanda bu iki reklamı
    zekice ve esprili bulduğumdan paylaşmak istedim.
    Sanki sesli karikatür gibiler. İlk videoda köpeğin adı Charlie.
    Türkiye’deki versiyonunda ise Patron, bu da hoş bir detay olmuş.
    Ben yayınlamak için o versiyonunu bulamadım.
    Ararken aşağıdaki videoyu buldum.
    İkisini de izlemesi keyifli ve insanı gülümsetiyor. :)


  • zeka09.04.2026 - 03:09



    İzlemekten keyif aldığım bu video ile bağlantılı olarak
    mütevazı bir cümle kurayım:

    Bizi tanıyın. :))