H İ Ç İ N İ Ç İ N D E K İ P İ Ç
hımmm.. neden şekil alabilen bir seçenek bu.... hayatın gözeneklerini tıkar.. yanlış kelimeler çimentoharçkum
"..i ş i n i z z o r..."
"...ah dilim yaralı...konuşamam..."
"Benim de yaban bir çığlığım vardı,çok zaman oldu, teslim ettim onu rüzgara."
"neolduoncadeneyimine"
"Perşembeningelişi / Çarşambadanbelliydi / Niyeyse ben / S a l ı y a t a k ı l ı p k a l m ı ş t ı m"
ooo artaçbeylerdegelmişlerrrr...
"...n e r e d e ş u y a ş a m ı n y ö n e t i c i s i? Kendisiylegörüşmekistiyorum...!“
"Yaşanmış yüzlerce anı, buruk bir özlem / Çivileniyor beynimin bir yerlerine / Geride -hayır- acılar filan da kalmıyorBir boşluk yalnızca, uçurumlara özenen..."
"Ben sizleri içinizdeki, o bilmediğiniz, yüzünüzle sevdim." (Metin Altıok)
hımmm.. neden şekil alabilen bir seçenek bu.... hayatın gözeneklerini tıkar.. yanlış kelimeler çimentoharçkum
"..i ş i n i z z o r..."
"...ah dilim yaralı...konuşamam..."
"Benim de yaban bir çığlığım vardı,
çok zaman oldu, teslim ettim onu rüzgara."
"neolduoncadeneyimine"
"Perşembeningelişi / Çarşambadanbelliydi / Niyeyse ben / S a l ı y a t a k ı l ı p k a l m ı ş t ı m"
ooo artaçbeylerdegelmişlerrrr...
"...n e r e d e ş u y a ş a m ı n y ö n e t i c i s i? Kendisiylegörüşmekistiyorum...!“
"Yaşanmış yüzlerce anı, buruk bir özlem / Çivileniyor beynimin bir yerlerine / Geride -hayır- acılar filan da kalmıyor
Bir boşluk yalnızca, uçurumlara özenen..."
"Ben sizleri içinizdeki, o bilmediğiniz, yüzünüzle sevdim." (Metin Altıok)