Görmediğim an yaşayamam..Güne ister hırçın olsun isterse durgun olsun denizi görerek başlamak insana enerji veriyor.... Evimin önü demek, deniz demek......
lügatini yeniden yazıyorum sevdanın binlerce çiçek açtı kollarımda yorgunluk gündönümü ruhuma ayarlandı yeniden bir çerağdır, yanıyor gittiğin her bahçede şimdi parmaklarının ucundadır baharım kutlu bir ülke verdin hayatıma özünden denizlerde sen varsın; ırmaklarda ben varım
lügatini yeniden yazıyorum sevdanın binlerce çiçek açtı kollarımda yorgunluk gündönümü ruhuma ayarlandı yeniden bir çerağdır, yanıyor gittiğin her bahçede şimdi parmaklarının ucundadır baharım kutlu bir ülke verdin hayatıma özünden denizlerde sen varsın; ırmaklarda ben varım
sabahları sırtçantasını zıplata zıplata gelen kulaklıkları kulaandan düşmeyen 'naber kızlar? ' diye bize selam verip sabah sabah o sıcacık gülümsemesiyle içimizi ısıtan okulun en yakışıklı delikanlısıdır bide nike air'ları varki sormayın şehirler arası otobüs gibi yürürken 'pıııstt pıııstt' ediyo
ama dedim ya elifinki elif benim kankim yani 'eniştemiz' olur kendileri
deniz demek benim için herşey demek o benim aşkım bi tanem herşeyim her ne kadar şu sıralar ayrı olsakta hatta belkide hiç bir daha birbirimizi görmicek olsakta o benim aşkımmmm herşeyimm
Yorgun düşüncelere sarılmış yüreğimle, Paylaşırken bir bankla yalnızlığımı Ansızın seslenir bana deniz, Kulağım dalagalarda... Yüreğim yelken açmış çoktan, Deryaların yosun kokan dünyasına. Deniz ben olmuşum yosun da ben, Dalga ben olmuşum. Ayırd edemez olurum,ben deniz miyim yoksa deniz mi ben...
baarkaen huzur mutluluk duyduğum...uzun uzun seyrettiğim...seyrederken dalıp gittiğim bir çok şeyi düşündüren yeryüzünün 4 de 3ünü kaplayan yaratılan en güzel doğa manzarası...ALLAH a binlerce hamd olsun ki bizim ülkemizde çok var...
çocukluğum içinde geçti,
akşamları o dalga sesi varya...
özledim yaa...
elbet bir bildiği vardı bu çocuğun
kolay değil öyle genç ölmek
yeşil bir yaprak gibi yüreği
koparıp ateşe atmak
pek öyle kolay değil...deniz gezmiş...
mesai sonrası rahatlamak için birebir. :)
deniz sonsuz bir özgürlük
sevda ve sevdalıların buluşması
dalgaların karayla buluşması gibi
eveeeeeeeetttt benim denize girme vaktim geldii........... :)))
hele bugün hiç dalga yoktu denizde.............tek kelime ile harikaydı......... :)))
kıskanmayalım birgün sizin de olur..... :)))
sensiz denizin tadı mı olur? ,
sahiller neşeyle çınlasa bile......
çıplak ayakların,
kumlar üzerinde izleri olmayınca....
deniz gezmiş
THKO
özgürlük
sonsuzluk
doğacak çocuğumun ismi
şirketimin ismi
....ürkütücü.....
deniz gezmiş.
o da sonsuz bir deniz....
sonsuzluk.....
deniz benim şu hayattaki tek dostumdur çünkü ona verdiğim sırları kimseyle paylaşmaz ve beni herzaman dinlerrrr.......(sırlar)
deniz, alabildiğine özgürlüktür.
deniz, özlemleri suya söylemektir.
deniz, yalnızlığa türkü söylemektir.
deniz, yaşamın çirkinliklerinden kaçabilmek için gözlerimizin sığındığı yerdir.
derin mavi suda ki yasam demektir!
Görmediğim an yaşayamam..Güne ister hırçın olsun isterse durgun olsun denizi görerek başlamak insana enerji veriyor....
Evimin önü demek, deniz demek......
lügatini yeniden yazıyorum sevdanın
binlerce çiçek açtı kollarımda yorgunluk
gündönümü ruhuma ayarlandı yeniden
bir çerağdır, yanıyor gittiğin her bahçede
şimdi parmaklarının ucundadır baharım
kutlu bir ülke verdin hayatıma özünden
denizlerde sen varsın; ırmaklarda ben varım
Bir insanı her türlü vicdan azabından, günahtan arındıracağına inandığım mavi dev...
deniz,yusuf,hüseyin....
lügatini yeniden yazıyorum sevdanın
binlerce çiçek açtı kollarımda yorgunluk
gündönümü ruhuma ayarlandı yeniden
bir çerağdır, yanıyor gittiğin her bahçede
şimdi parmaklarının ucundadır baharım
kutlu bir ülke verdin hayatıma özünden
denizlerde sen varsın; ırmaklarda ben varım
deniz bizim okulda 'elifinki'
sabahları sırtçantasını zıplata zıplata gelen kulaklıkları kulaandan düşmeyen 'naber kızlar? ' diye bize selam verip sabah sabah o sıcacık gülümsemesiyle içimizi ısıtan okulun en yakışıklı delikanlısıdır bide nike air'ları varki sormayın şehirler arası otobüs gibi yürürken 'pıııstt pıııstt' ediyo
ama dedim ya elifinki elif benim kankim yani 'eniştemiz' olur kendileri
dostum,herşeyim,..... bide kumsal, güneş, yakışıklılar.... :))
deniz
tuz
mis
dalış
deniz demek benim için herşey demek o benim aşkım bi tanem herşeyim her ne kadar şu sıralar ayrı olsakta hatta belkide hiç bir daha birbirimizi görmicek olsakta o benim aşkımmmm herşeyimm
benim için nefes almak kadar güzel.
yüzmenin dayanılmaz hafifliği.
deniz olmalı
Yorgun düşüncelere sarılmış yüreğimle,
Paylaşırken bir bankla yalnızlığımı
Ansızın seslenir bana deniz,
Kulağım dalagalarda...
Yüreğim yelken açmış çoktan,
Deryaların yosun kokan dünyasına.
Deniz ben olmuşum yosun da ben,
Dalga ben olmuşum.
Ayırd edemez olurum,ben deniz miyim
yoksa deniz mi ben...
Deniz
mutluluktur
huzurdur
Ben
Denize hasret deniz bana hasret
Hülyalarımı denize attım ben
hülya deniz
baarkaen huzur mutluluk duyduğum...uzun uzun seyrettiğim...seyrederken dalıp gittiğim bir çok şeyi düşündüren yeryüzünün 4 de 3ünü kaplayan yaratılan en güzel doğa manzarası...ALLAH a binlerce hamd olsun ki bizim ülkemizde çok var...
deniz bence özcan deniz manzaralı bir su herkes yazın içine girer