yeri geldi
kar yağdı sevdama
yeri geldi
sağır eden gök gürültüsünde
sırılsıklam oldu
donuna kadar ıslanarak
yorgun şehrin
ışıl ışıl
dingin
ve sakin gecesinde
kurbağalar vırakladığında
ayın şavkı
bir sen anlarsın beni
ve bilirsin sırrımı
bir sana dökerim içimi
gerçi şişede durduğun gibi durmaz
sallandırırsın beni
ama yine de olsun
hırpalandım
sıkıntı yaşadım
sıkıldım
ezildim
üzüldüm
özgürlüğümü kaybettiğim de oldu
bizimkisi
vaha yaratmaya benzer
susuz
koskoca dünya çölünde
çiçek desen bulunmaz
umudun kırıntılarıyla yaratırız
güneşin doğmadığı
kuş konmaz
kervan geçmez yerlerde
konakladı sevdamız
bu yüzden güçlü
bu yüzden vazgeçilmez
ilk fırsatta
çocukluğumuza dönmek için
bahane ararız
takıntılarımıza
yaşadıklarımıza
yaşayamadıklarımıza
altı yaşıma kadar
doğduğum köyde yaşadım
beş kardeştik
ben dördüncü
annem ev hanımıydı
babam köyümüzün muallimi
balina olsaydı
dünya kalkardı ayağa
bu sefer
mülteci çocuk vurdu
bayım duymadınız herhalde
anlamadınız
yazmak zordur
bazı şeyleri
çizmekse işkence
kırar
acıtır
en hassas duyguları




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!