Ne yakışırdı bize,
Şarkıları ben başlayıp
Sen bitirebilseydin….
Unutmasaydık hiçbir şarkıyı
Sokaklarda söyleyebilseydik
Ne yakışırdı bize,
Esmer kavruk bir günde
Rüzgara sarsaydık tüm cümleleri
Saçlarımıza değdikçe rüzgar
Okşasaydı kalbimizi
Ne güzel olurduk değil mi?
Avuçlarımızda doğsaydı güneş
Sarıp sarmalasaydık
Elimi sıksaydın
Bırakmasaydın
O güneş hep var olsaydı….
Ne oldu da o şarkıları bıraktın karlı dağda?
Üşüdüm güneşten sonra
Çöllere çiçek ekilir mi ey yar ?
Söyle bana sevdadan insan vurulur mu?
Ne yakışırdı bize
Gölgemizde büyütebilseydik gülüşümüzü
Sonra izleseydik yüzümüzdeki çizgileri
Avare bir gözyaşı bedeni çürütüyor işte
Ama ne yakışırdı bize
Bir sokakta delice koşmak
Avazımızın çıktığı kadar şarkılar söylemek
Ne yakışırdı bize
Bize çok yakışırdı…
Kayıt Tarihi : 3.06.2026 12:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!