Kabilin elleri okşarsa gökyüzünü
Bana ne kalır kahırdan başka
Yarışmış bakışların matemi dünyada
Ey kötü kalp sana ne kalır ?
Göklerin emzirdiği ahlardan
Dünyaya bir ağıt kalır!
Bigane bir rüzgar bağrını sarmışsa
Yeryüzüne bir karanlık kalır
Gözlerine sürünür dilenci bakışlar
Sadakasında bir savaş bırakır
Kopar vicdanımızdan bir taş
İnsanlığa vedamız kalır
Ne kalır geriye bu satırdan
Sayfayı yırtmış bir isyan kalır!
Kayıt Tarihi : 22.04.2026 10:03:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!