Kalbimin orta yerinde yıkık bir şehir var.
Senin eserin!
Sırtında kocaman bir dağ var.
İsmi merhamet !
Ruhum yoruldu.
Dün değil,bu gün değil, yarın değil!
Sen de bu yorgunluğun sebebisin!
Yokluğunda yıllarca süren yalnızlık içindeydim.
Senden sonra da,
Gittin.
Sevinerek , gülerek.
Haftalarca süren bir yalnızlık.
Ve sonuç.
Değdi mi ?
Günlerin ardından kavuşmak.
Beklediğim gibi umduğum gibi
Seni parıltılı yeryüzü gibi.
Bekleyen bendim ey aşk.
Gönül çiçeklerimi açtıran senin,
Aşk
Ey gönül hikayesi.
Sevilen yıldız kümesi.
Seni Sensiz yaşamak en kötü kader.
Çıktım yola.
Sana aşığım.
İstediğin konuma geldim.
Neredesin ey kırmızı gül?
Bütün kadınları pas geçti gönlüm.
Seni arıyor, sana geldim.
Güzel kadın, iki tur dolaştım.
Sana giden yollar gidiş,dönüş.
Ortasında, yol çizgileri var.
Ve ben üzerindeyim.
Trafik ışıklarına takıldım.
Uzun yandı kırmızı,oysa
beklediğim yeşil.
Bak istersen içime.
Kalp duvarlarıma kazımışım seni.
Resimlerin ile ,süslenmiş.
Herşeyini alıp gittin sanıyorsun.
Ya o duvar yazıları, ya o gölgeler.
Bu gün hiç gitmemiş gibi ,
Yine aynı duygularla yola çıktım.
Ne olursa olsun.
Ya bismillah deyip sürdüm.
Bir aşağı bir yukarı.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!