Gerici
Kimse değil postu tutup serici,
Akrabamdan yoktur olan derici,
Hakkı dersen adın olur gerici,
Fitne eker yüzde onluk muhterem.
Getir
Gönül almak istersen
Yanağında gül getir
Huzur bulmak istersen
Şeker şerbet dil getir.
Gidişat Kötüye Gidiyor Beyler
Menfaat duygusu sardı alemi,
Siyasi ırkçılık kaptı kalemi,
Sanmayın sayarım kendi çilemi,
Gidişat kötüye gidiyor beyler.
Fani Dünya Neme Lazım
Huzur ile barış yoksa,
Fani dünya neme lazım?
İyilikte yarış yoksa,
Fani dünya neme lazım?
Gelmeler-Gitmeler
Gelmeler, gitmeler canıma yetti!
Baharın yalancı, kışın kararsız.
Sen iflah olmazsın, umudum bitti,
Faydanı beklemem, olsan zararsız.
Durabilirsen
Aşk yazar fermanı, verir eline,
Geç de dur önüne, durabilirsen.
Tutuşur yüreğin, dolar iline,
Sür gitsin uzağa, sürebilirsen.
Sevdaya bulaşmak aklımda yoktu,
Kalbimin sesine dur diyemedim.
Efsunlu bakışlar dünyamı yaktı,
Bir gönül ehline sor diyemedim.
Kendimi bu aşkın içinde buldum,
Durdurun Bu Vahşeti
Doksan iki şubatı gözlerden yaşı silmez
Diri diri can veren benim Hacalı'm gülmez
Günahsız masum çocuk düşmanlık nedir bilmez
Hangi masum hak eder böyle zulüm, dehşeti?
Durma Mehmet’im
İtlerin leşini kargalar yesin,
Çakalın adını sorma Mehmet’im.
Dağları, taşları inletsin sesin,
Şeytana fırsatı verme Mehmet’im.
Döviz Üzerine
Türk Lirası olsun fular
Euro, Dolar halka yular
Bozdurun şu pis parayı
Bu benliği esir kılar




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..