Ciğerlerim Yanıyor
Sormayın ne haldeyim
Yaram derin, kanıyor
Ben Akdeniz, Ege’yim
Ciğerlerim yanıyor!
Çıkamadım
Kanat takıp şu göklere
Çıkam dedim çıkamadım
Bulutların üzerinden
Bakam dedim bakamadım
Çıkasım Gelir
Sevdalı başımı alıp bir gece
Sessizce dağlara çıkasım gelir
Aklımdan çıksaydı son iki hece
Bütün mektupları yakasım gelir
Oy Neriman Neriman!
Çıktım dağın üstüne
Sesim yâre gitmiyor
Herkes erdi murada
Benim derdim bitmiyor
Çıktım Yola
Ela gözlüm gözün açıp
Baksın diye çıktım yola
Sevda meyin içip içip
Aksın diye çıktım yola
Çıktum Dere Yukari
Çıktum dere yukari
Duman koşar peşumden
Bu kızlarun cilvesi
Etti beni işumden.
Çıktum Yayla Düzine
Çıktım yayla düzine
Güzeller bir düzine
Yar dönüp baktı bana
Ben vuruldum gözine
Cilven İle Dök Nazı
Yar elime ver sazı
Çalayım bazı bazı
Cilven ile dök nazı
Günümüz güzel olsun
Çıyanı Gördüm
İsyanım banadır, ele sözüm yok
Söz verip üç günde cayanı gördüm
Bir daha görmeye inan gözüm yok
Koynumda büyüyen çıyanı gördüm
Çok İz Taşır Fosiller
Geldi geçti nesiller
Çok iz taşır fosiller
Zamanı yönetmeye




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..