Bitmedi mi?
Yıllar yılı kaçtın benden
Zalim kinin bitmedi mi?
Aşk ateşi aldım senden
Onca hasret yetmedi mi?
Yürürsün Seke Seke
Bitmez aşkın nizası
Müebbettir cezası
Ben seni sevmez idim
Bu bir kader kazası
Bizim Çocuklar
Ne davar biliyor ne inek görmüş
Sütü hazır bulur bizim çocuklar
Nimeti sayarken ruhu hep darmış
Vermeden de alır bizim çocuklar
Bizim Kara Sevdamız
Beni Mecnun ederek
Saldın beni çöllere
Bizim kara sevdamız
Nasır oldu dillere
Börekler İle Kekler
Börekler ile kekler
Görünce kalbim tekler
Şu tavşan kanı çayım
Boşa Geçti Ömrüm Benim
Boşa geçti ömrüm benim
Aradığım bulamadım
Keder dolu her bir günüm
Bir gönüle dolamadım
Yaşımı Döktüm
Ay değil, yıl değil, bir ömür geçti
Özledim, ağladım, şarkılar yaktım
Yar, vuslat dedikçe hicranı seçti
Irayan yollara boşuna baktım.
Böyle Nesilden
Goncalar açmadan dönüşmez güle
Başlamak isterdim mutlu fasıldan
Kalpteki hicranım vuruyor dile
Yüzdeki tebessüm gelir usulden.
Bu Aşk Sanadır
Bu aşk izlerini taşır ezelden
Vazgeçmek imkânsız böyle güzelden
Kavuşmak isterim ona tez elden
Hicranın acısı, hasret banadır
Bu Dünyada Yardan Tatlı Yok İmiş
Yârin yüzü güneş gibi, ay gibi
Aşk ateşi volkan gibi, fay gibi
Gözler ela, kaşı keman yay gibi
Bu dünyada yardan tatlı yok imiş




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..