Gören Var mı?
Kul dediğin kalkar düşer,
Düşmeyeni gören var mı?
Derviş olan aşkla pişer,
Pişmeyeni gören var mı?
Görmeden
Görmeden meftun oldum hayali bakışına,
Bu kalbi salıverdim sevdanın akışına,
İçimden gelen sesin esiri oldum san ki,
Baş açık yalın ayak girdim aşk yokuşuna.
Görmedum Boyle Bişe
Daldum sevda haline,
Düştüm alem diline,
Yar uzatur oyunu,
Koz gecince eline.
Haçan bir kız kaçacak,
Topuğuna az basar.
Mevsim şubat olsa da,
Yüreğine yaz basar.
Uşak az sıcak ise,
Gözlerun bakışması
Sevdaluğun başidur
Sevup da alamamak
Ölümün gardaşidur.
Bekar kaldun diyen çok
Gözler Düştü Fincana
Gözler düştü fincana
Köpürmeden içemem
Darlık olur bu cana
Ben o yardan geçemem.
Gözüm Ağlamaz Oldu
Merhamet yüklenmemiş başı boş duygulara,
Nasihatler beyhude, sözüm bağlamaz oldu.
Unuttum hoşgörüyü, hapsettim uykulara.
Yüreğim taş misali, gözüm ağlamaz oldu.
Kanlı Yürek Acıyor
Bülbül neden uğramıyor bağıma?
Yar bildiğim şimdi benden kaçıyor.
Yağmur diye kar yağıyor dağıma,
Gözüm yaşlı, kanlı yürek acıyor!
Göz Üstünde Kaş Benim
Göz üstünde kaş benum
Yolundaki baş benum
Alamaz seni kimse
Ayağında taş benum.
Gül Arar Beni
Bu canı gurbete sürmeyin dostlar,
Terimi döktüğüm yol arar beni.
Ah! Alıp vebale girmeyin dostlar,
Ardımdan ağlayan gül arar beni.




-
İbrahim Tetik
-
Fatma Alageyik
-
Fatma Alageyik
Tüm Yorumlareline sağlık Hoşoğlu anlamlı güzel bir şiir olmuş, manada yüksek akıcı bir şiir. bu arada isim karışıklığı antolojiden kaynaklanıyor ben PerihanPehlivan
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..
Heves sevgi bildiği,
Birer hezeyan hepsi
Tapıyorum dediği,
Aslında kendi nefsi.
Rabbim hidayet versin,acımak lazım ne yazıki nefislerine kul köle olmuşlar,tek kelime ile mükkemel olmuş,gönlün zevval görmesin Mustafa bey,selam ve dua ile..