Gidiyorum ardımda koskoca bir hiç kalır,
Suçsuzları alırlar dört bir yanda suç kalır,
Ağlamak istiyorum, yaş gelmez gözlerimden,
Ne idüğü belirsiz bir kaç tane piç kalır.
Kurunun yanında yaşıda yanacak mı?
Niye düştün peşime
Karıştın her işime
Hergün gece düşüme
Girip çıkma ne olur
Seni görüp sevmiştim
Resimleri yırttım haberin var mı?
Gözlerini daha görmemek için,
Adresin bende yok sebebi var mı?
Sesini sedanı duymamak için.
Nesin sen dünyaya belamı geldin,
Bana sevgin yok muydu? Yoksa önemli değil,
Kinin bana bana çok muydu? Çokta önemli değil.
Ne demiş hiç anlamadık,
Duyduk ama inanmadık,
Dün farklıydı bu gün farklı,
Fazla öyle şaşırmadık.
Öğretmenim benim sen, güneşimdin ayımdın,
Dünyamı aydınlatan bir bilgi kaynağımdın,
Sen benim rehberimdin, vazgeçilmez yanımdın,
Öğrenmekle geçti bak bir senem öğretmenim,
Hakkını ödeyemez kırk senem öğretmenim.
Ne yan gelip yat isterim,
Ne tek ayak dur isterim,
Adam gibi ol isterim,
Saygı seni küçültmez ki,
Saygısızlık büyütmez ki.
Hepimiz bu dünyada bi bahçenin gülüyüz,
Etrafına bak hele aslında bir ölüyüz,
Kimi dindar, kimi dinsiz insanlığın dölüyüz,
Etrafına bak hele aslında bir ölüyüz,
Hepimizin yaşama smacı biraz farklı,
Ben nefsime hiçte söz geçiremedim,
Hak bildiğim yolda dik yürüyemedim,
Nice hata ettim, hiç diyemedim,
Kusurum dağ olmuş,görmez gözlerim
Ol deyince oldurursun,
Tutunacak dalım sensin,
Gönülleri doldurursun,
Yaradanım, Rabbim sensin.
Her derdime şifa oldun,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!