Tatmadım bir haz bu alemde Allah'ın mesajı kadar
İklimi ilahideki huzuru hiçbir şeyde teneffüs etmedim
Okumamıştım mesajı bir ömür müddeti kadar
Kur'an ile yüzleşince gerçekte şüphe etmedim
Nasip oldu okumak ayatı beyyinatı
İşin gerçeği, akıl edene mesaj nettir.
Kur'an yeter ya da yetmez bilinecektir.
Söylemlerden ezberle Allah öğrenilmez.
Meramını anlatamayan acize Allah denmez.
Kur'an'ı ancak anlayacak olan anlar.
Derdi anlamak olmayanın
Söylemi dikkate almayanın
Sözü bağlamında okumayanın
Zihni karışık özü berbat olur
Apaçık kelam edilse de
Ölüm, sabırla beklediğim bahar.
Var mı ki bir ömür, geldiğinde onu savar?
Rahmettir bilene, akleden hikmete yorar.
Kimine gelir bahar kimine de olur kahhar.
Herkes ölüyor ama herkes
Kaçış mümkünmü sandın
Eder insanı birgün derdest
Ölüm, değil isteyene serbest
Bak nice büyük bilinenlere
"Her can ölümü tadacaktır"
Sonra ilahi huzura çıkılacaktır.
Ölüm tadılası şey ki Rab tadılacak diyor.
Her can bilerek bilmeyerek mutlaka gidiyor.
Dini Allah'a has kılanlara tadılası bir hazdır ölüm.
İnşaallah Rabbe kavuşmak olur en güzel günüm.
Ölüm, adı konmamış bir çağrı,
Seslenmez ama duyulur içte.
Gölgesine düşen her hayat
Biraz suskun, biraz bitik özde
Ömür, dizilir yola koyun gibi,
Ölüm herkesin yolu üzerinde
Bir duraktır her canın özelinde
Ömür varacağına varacak elbet
Hasret olur yolda olanın gözlerinde
Baharı yazı kışı hayatın mevsimleri
Huzur olur ölüm cananın güzlerinde
Herkes ölüyor geri kalan yok
Başkasının ömründen ömür alan yok
Bu gidiş nereye diye kendine soran yok
Gaflete dalmışız, ölünce uyanmışız
Ömür dediğin bir tünelden geçiş
Doğum ile başlar ölüm ile bitiş
Hayal çok olsa da yakındır çıkış
Kananı dünyaya uyandırır ölüm




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!