Akıl izan, seni görende oldu ziyan
Tuttuğun kalp, senden sonra viran
Gönül, sabah akşam feryat figan
Nafile sözler ve dermansız ozan
Bilirim başkadır senin bildiğin lisan
Bilirsin, garibandır bu kederli nâlân
Ey içinden zehir içtiğim kadehin sâkîsi
Boynundaki martılar nereye revan
Onlar da mı ateşine tutulup oldu Mecusi
Öyledir, var mı sana hayran olmayan
Birkaç satır karalamalar yaptım
Şimdi kalemi de kadehi de kırdım
Müsaadenizle, biraz ağlayacağım
Kayıt Tarihi : 13.09.2023 23:30:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Sen benim içimde öyle bir yara kaldın ki, ne kadar şiir yazsam boşuna. Lâl gibi hissediyorum ne zaman seni yazmaya çalışsam, ne zaman seni anlatsam. Korkuyorum, hiçbir şey yaşamadık bile, korkuyorum ki ölürken bile aklımda olan sen olacaksın. Senden özür diliyorum bağışla beni, yemin olsun yenemiyorum içimde seni ve hislerimi. Sen bende bir yarım kalmış hikayenin başrolüsün biraz da bundan, ömrümde kurduğum tek hayalin merkezisin. Nefsime en büyük imtihanımsın öyle veya böyle sevdiğimsin. Bunu olur da bir şekilde okursan yine senden özür diliyorum ve tıpkı daha önce söylediğim gibi ömrün boyunca mutlu olmanı, gözlerinden bir damla bile yaş gelmemesini temenni ediyorum.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!