.Ümitle bak,
Çünkü geçmiş kayıplarla,
Gelecek umutlarla doludur.
Anı yaşa,
Geçmiş nasıl olursa olsun,
Senden hiç bir şey beklemem gayrı
Zora ki sevmenin ruha olmaz ki hayrı
Senin düşüncelerin ayrı, benim düşlerim ayrı
Sevgin de sevdan da umrumda değil...
Minik bir tebessümünle gülerdi cihan
Zemherinin yaklastiği, şu soğuk günde
İçimi ılık ılık ısıtan umudum sensin
Cürmün sende ama yüreğin bende
Tenime yaşam veren yüreğim sensin...
Yaşlı yorgun görüp hor baksan da bana
Ağrılar sancılar karanlık geceleri sever,
Benim adı aşk olan derdimi sevdiğim gibi...
Bir gün güneşle doğan sıcak bir umut ışığı,
Bir gün bulutla kapalı, hayallerim ayaz yanığı,
Bir gün ansızın haber vermeden gelecek
Umudum var, onunla bulacağım mutluluğu
Yıkılma hemen
Yıkılanı onar
Kaybettiğini bul
Mana kat hayatına
Unutma nasıl düştüğünü
Unutma kimin çelme taktığını
Gülüşlerin de gizlediklerin
İçine dökülen ağıtların
Unutamadığın İlklerin
Bitiremediğin sonların
Olmak istemediğin mekanın
İstemediginle harcadığın zamanın
Umut ekmiş idim gönül bağına,
Hazan değdi soldu bütün yapraklar.
Varamadım aşkın yüce dağına,
Diz çöktüm önümde bitti topraklar.
Gülmeyi unuttum, çilem bitmiyor,
Benim sevgim emsalsiz bir sevgidir sana,
Kelimeler kifayetsiz kalır, bu sevgimi anlatmaya.
Sesinin her tınısın ayrı bir renk, ayrı bir dünya,
Üstadsın, hocasın, sığındığım gölgesin bana...
Nağmelerin ruhuma şifa olur dolar,
Hatırlamak için unutmak gerek,
Bir eski sevdanın tozlu raflarında.
Lakin sen benim hep aklımdasın, aşk,
Sen varsın, en derin, en gizli yaralarımda...
Ilık bir meltem eser bazan uzaktan,
Bir çığlık yankılanır, arşın en derininden,
Gökler ağlar bu dilsiz feryadın kederinden.
Kim duyar, kim anlar bu sessizliği?
Gazze'den yükselen, Kerbela'dan gelen sesi.
Zamanın kumları döner, devran yine aynı,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!