Ah canım, yanımda olsan bu dünya cennet,
Sensiz geçen her an sanki bir zillet.
Bu gönül sensiz virane bir memleket,
Seninle yeniden yeşerip, filiz veresim geldi...
Yokluğunda gözyaşım dinmez, sel gibi,
Rabbim seni nasıl da güzel yaratmış,
Özenmiş bezenmiş, tüm güzellikleri sana lutfetmiş
Ruhun nadide bir tat, tenine öyle bir renk katmış ki.
Beni kara balçıktan, seni ışıl ışıl nurdan halketmiş...
Ben seni seyrederken gözlerim hiç kapanmasın.
(Adam):
— "Sen niye bu kadar yorgun düşersin?
Dermanın mı bitti, dert mi seçersin?
Gözlerinden hüzün geçer, sezersin,
Söyle ey sevdiğim, bu efkâr niye?"
Q
Kaderin pamuk ipliği, gönlüme düğüm attı,
İki yabancı gönlü, bir anda aşk kuşattı.
Bir bakış, bir tebessüm değiştirdi hayatımı ,
Ruhumda açan bu çiçek, ilk görüşte yeşerdi.
Gönül kapım aralıktı, sen içeri süzüldün,
Diz çöküp önünde ikrar verdiğim,
Ruhuma son durak sen olur musun?
Gönül sarayıma mihrap serdiğim,
Gözümde en ak pak sen olur musun?
Yollarım aşınsa, dizim yorulsa,
Sensizken her yer senle dolu
Gökyüzü sen, denizde dalga sen
Düşlerimde bir gölge sen
Sana çıkan her yol, sana varan her söz
Hep sen... Hep sen...
Sensizlik denizi, uçsuz bir umman,
Kulaç atmak yordu, tükendi derman.
Yüreğim limansız, halim pek yaman,
Gel beni bu dipsiz, dertten al artık.
Gönlümün sarayı, yıkık ve viran,
Uzaktan ürkek yüregini tutuyorum
Ben tutmasam bir bosluğa düşecek
Bir kıymet bilmez in elinde heder olacak sevgin
Heves icin kalbini bir riyakar çalacak,
Zamanla ruhun aşka sağır olacak
İnançler birer birer düerken güven bitecek
Sen solcusun, ben sağcıyım, yol aynı,
Fikir ayrı olsa bile, kol aynı.
Kardeşçe sarıl gel, sağ ve sol aynı,
Ayırmasın bizi bu fani dünya.
Sen Alevi, ben Sünniyim, can birdir,
Hasretin haykırışında
Gecenin sessizliğinde arnavut kaldırımları
Ben göremesemde, yürüyen mahluklar,
Bin bilmesem de yürüyen varlıklar, amaçsız,
Kimin çaldığı, nerden geldigı belirsiz ıslık, dermansız,
Derin bir nefes değse kulağıma,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!