Merhaba dost demek için
Gözgöze gelmekmi gerek
İnsan olmak yetmiyor mu
İlla da sevmekmi gerek
Hatırlayıp anmak için
Yıkılması gerek devri, hükmedenlerin
Tükenmesi gerek nesli, zülmedenlerin
Öldürmeye, ağlatmaya hakkı varmıdır
Vatandaşı; her gün, her an, kahredenlerin
Vatan hepimizin dostum, vatandaş bizim
Peşinden koşarak, ömür tükettim
Geri dönmem diye, çok yemin ettim
Senin için, ne güzeller reddettim
Nasıl olur, hala yine gel dersin
Yüreğim seninken, savurup attın
İçimde sen varsınya
Gerek yok karakışa
Sen beni hasret koydun
Sıcacık bir bakışa
İster tut ister düşür
Hala beni seviyorsan
Hala benimsin diyorsan
Ben aşkınla inliyorsam
Nerdesin,nerelerdesin
Ellerimde karanfiller
O yar bana yasak koymuş kesinkes
Neye gülsem kime küssem bilmemki
Ne acı ki diyemedim pes mi pes
Neye gülsem kime küssem bilmemki
Bahçeyemi dikenemi gülemi
Vereceğim güzel yoksa
Neye yarar gonca güller
Olsa bile elimde
Dünyayı zehir sayarım
Sunsalar ikram diye
Can dertse bedenimde.
Bu hayata alıştım
Deryalara karıştım
Hep ellere çalıştım
Benim olamadımki
Yad ellerde kalarak
Alıştım cefana hasret çektikçe
İstemem vefanı sormazsan sorma
Yıllandı şarabım seni içtikçe
Kadehime kadeh vurmazsan vurma
Ben seni her gece içiyorum ya
Bir sevdaki tutulmuşum yürekten
Sorgu sual geçiriyor elekten
Kahpeliği kiralamış felekten
Elimde ne varsa aldı alacak
Güzelliği hakim oldu kale’me




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!