Gel otur yanıma, otur da dinle
Ancak sen anlarsın derdimden hancı
Biraz dertleşelim biraz seninle
Bu başka kedermiş bu başka sancı
Ufacık insanlık kaldıysa sende
Dayanacak gücüm kalmadı bil ki
Elveda zilleri çalıyor bende
Bu gece sabaha çıkamam gel ki
Buz tutmuş gönlümde nar ı haremsen
Ufacık insanlık kaldıysa sende
Dayanacak gücüm kalmadı bil ki
Elveda zilleri çalıyor bende
Bu gece sabaha çıkamam gel ki
Buz tutmuş gönlümde nar ı haremsen
Su beyaz bulut kara
Bilmeden düştüm dara
Bir gün beni öldürür
Bu yara ah bu yara
Yüreğimden söktüğüm
Hasretinden çöktüğüm
Sen yerlere döktüğüm
Yaşa bile değmesin
Neyine yarar ki bilsen fendini
Tanırım desende gönül bendini
Ben beni bilirim, yorma kendini
Bu yara el ile sarılmaz doktor
Tutulduk bir fırtınaya uçuyoruz savrulup
Alevimiz yükseldikçe yanıyoruz kavrulup
...Bu nasıl bir felaket ki çıkardı yolumuzdan
...Bir insan evladı bile tutmuyor kolumuzdan
Kim demiş ki bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır
Yeniden sevmek mi aman ha aman
Bundan böyle seni düzeltmez zaman
Önemli değildir kızıp kızmaman
Çirkinsin, çirkinsin, çirkinsin çirkin
Asla demem sana gel beni dinle
Ne dersin sen söyle bana ne dersin
Çiçek dalsız dal çiçeksiz olur mu
Beni nasıl bırakıp ta gidersin
Arı balsız bal arısız olur mu
Yaşasam da her gün edeple, arla
Senden ayrı kalmak töhmettir bana
Senli benli bütün hatıralarla
Gökten taşlar yağsa rahmettir bana




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!