Bir parmak işareti veya bir göz atışı
Ufaktan tebessümü bakışına katışı
Akşam Güneşi gibi yüreğime batışı
Dağları delmem için yeterde artar bana
Yeter ki umut ile Aksın gönül çeşmesi
Bu gönül bu ömrü uğruna adar
Yeter ki bir beden bir ses kalalım
Tereddüt etmeden sonsuza kadar
Yeter ki birlikte nefes alalım
Dertlerin başımdan aşsa da olur
Eski değil daha yeni
Seni sevdim diye seni
Bir anda bu hasret beni
Yerle bir etti yerle bir
Dil döküyor hüzne emek
Birsen vardun seni da
Vurdilar ocağundan
Bütün umutlaruni
Aldılar kucağundan
Sana ben çok demiştum
Olmazsa da afaktan
Ya gündüz ya şafaktan
Gelmezsen de, ufaktan
Seslensen bile yeter
Mesele mi karılmak
Yavaş olun biraz yavaş
Dünya denen koca lavaş
Kime yetmez, paylaşılsa
Ne bu nefret ne bu savaş
Yeter artık bitsin bu dert
Bu şekilde bu muhabbet bölünmez
İki kelam edelimde yine git
Bir dakika eylenmekle ölünmez
İki kelam edelimde yine git
Gitme diye yalvarırsam n olayım
Ne kadar duracaksın
Daha ne kadar öyle
Yeter artık çık durma
Çık artık o nadastan
Görmez misin boy boy açan
Çiçekleri rengarenk
Uzanmaz mı el, alana
Uğrasa da can talana
Söylediği her yalana
İnandım yine olmadı
Fark etmiyor bezersen bez
Bu kaçıncı gecemin transit geçişidir
Yine sensiz, yine sensiz, yine sensiz, kitapsız
Gönlümün bu çileği kaçıncı seçişidir
Yine sensiz, yine sensiz, yine sensiz, kitapsız
Kokun sinmiştir diye bulaştırdığın derde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!