Defter oldum gönlüne
Kalem olup yazmadın
Kitap olsaydım demek
Açıpta okumazdın
Yazma yada okuma
Bilinmez bir suya daldık
Bizi bizden aldı gitti
Orta yerde kala kaldık
Sevdamızı çaldı gitti
Talan imiş talan imiş
Kim ne derse desin takmam kafayı
Ben istemem, eller sürsün sefayı
Ömür boyu çeksem bile cefayı
O gurbetten ben hasretten memnunum
Arasam yok güzellikte bir eşi
Dünya eğlenme yeridir
Gül eğlen memo gül eğlen
Davuluna darbukana
Vur eğlen memo vur eğlen
Uzağında ki adada
Bitmez diye bu dert bu gam
Merak etme merak etme
Dağlarada çıksa nidam
Merak etme merak etme
Rüzgar eser yele döner
Mademki geçmiyor günlerim sensiz
Bayırız, yokuşsuz, sessiz
Bari insafa gel de, bana merdivensiz
Gecelerden haber ver
Başka türlü şafağına
Hasret tohumunu kalbe ekerek
Yaşanır mı böye, acı çekerek
İnsanın birazda gülmesi gerek
Her gün ağlamaya mecbu muyum ben
Acılarla sarsıldıkça temelim
Ciğerlerim sökülüyor nerdesin
Yokluğunla karardıkça emelim
Gözyaşlarım dökülüyor nerdesin
Çaresizce dili dur la,sözlerken
Umut pınarımın çağlayan suyu
Ha bitti bitecek nerdesin yar yar
Ömrüme göz koymuş derin bir kuyu
Ha yuttu yutacak nerdesin yar yar
Dolanır içimde bir tuhaf ısı
Nasıl dersin sen bana bitmiştir burda çözüm
Sevileni dardaysa sevenin seyri olmaz
Yoksa ben mi yanıldım, yanlış mı görür gözüm
İki gönül arası bu kadar eğri olmaz
Sen gelince halbuki ne kadar sevinmiştim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!