Beraber kalmayı bilebilseydik
Beni kim tutardı neyhanelerde
Göz göze geldikçe gülebilseydik
Ne işim olurdu meyhanelerde
Sen kendini bahar beni kış saydın
Yüreğime düşürdün kor
İnanmazsan açta bir gör
Unutma ki bundan böyle
Senin ile anlaşmak zor
Bazen hafif bazen ağır
Sen iken gönlümde herkesten üstün
Ne yaptım ki sana aniden sustun
Ben sana can derken şimdi sen benim
Neyime darıldın neyime küstün
İkramı şükrana salarak semde
Besler gibi gülü suyla
Denemeden huyu huyla
Yaşamamın bu uykuyla
Ne yolu var ne yordamı
Taş olsa da tatlı canım
Ey sevdiğim ben bu aşka
Doyup gidersem n olayım
Seni elde mahsun mağdur
Koyup gidersem n olayım
Gözlerine baka baka
Ne için ne dışından
Yaz mı gördüm kışından
Zaten şüphelenmiştim
Karşıma çıkışından
Madem saldın sen beni
Yokluğun ölümden daha beterdi
Sanma ki sadece yerlere serdi
Halbuki sen bana her zaman değil
Bir defa gelseydin o da yeterdi
Hizaya sokmadan hasret talimi
Seninle kaldığım ne geçmiş düne
Perişan olduğum ne de bu güne
Bir değil bin lanet olsun tümüne
Bunun bedelini ödeyeceksin
Sanma ki bu hesap mahşere kalır
Ben onu sandıkça yarısı ayın
Meğer o çok kötü hayın mış hayın
Şüpheli birisi varsa yok sayın
Beni per perişan yapan odur o
Yeşilden maviden siyahtan aktan
Öyle bir dert yeşerdi ki içimde
Dağlar taşlar duman olur of çeksem
Tozu bile kalmayacak biçimde
Dağlar taşlar duman olur of çeksem
Makam ne ki mevki ne ki şan ne ki




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!