....................Kaynana...........
Anam gibi basıyordum bağrıma
Neden kaşın çatıyorsun kaynana
Yakışmıyor yaptıkların oğluna
Çatma kaşın ne olursun kaynana
.......
…..Kestiler Gardaş…..
Gölgesinde uykulara daldığım
Asırlık çınarım kestiler gardaş
Yaslayıp sırtımı nefes aldığım
Asırlık çınarım kestiler gardaş
…Kimseye deme
Gezmiş dik dağları seninle biraz
Sır kalsın güzelim kimseye deme
Çıkmıştık yollara ötmeden horaz
Sır kalsın güzelim kimseye deme
……….Kira Degilmi……..
Nedir ki telaşın ey insan oğlu
Bu dünya bizlere kira değil mi
Bir bakan üstüne örterler çulu
Bedeni sızlatan yara değil mi
…..Kırdılar seni
Eline kınalar yaktığım kuzum
Yüce dağ başında vurdular seni
Ağlıyor köşede oğlunla kızın
Taze fidan idin kırdılar seni
.
......Kış geldi yine
Hani gelecektin gelince bahar
Bekledim gelmedin kış geldi yine
Gönlüm arzuluyor hep seni arar
Akıyor gözlerim yaş geldi yine
.Kız Bulamadım
Bekarlık canıma yetiyor artık
Aradım kafamca kız bulamadım
Yanlızlık çok zormuş böyle alıştık
Derdimi dökecek saz bulamadım
...Komşular.....
Bıraktım köyümde ana babayı
Sizedir emanet bakın komşular
Sogursa havalar kurun sobayı
Sönmesin ocagı yakın komşular
…….Kör dediler….
Siyasetten yazmayınca
Kör dediler dostlar bana
Ona buna kızmayınca
Kör dediler dostlar bana
Ey Korana Korana
Nerden geldin Çorum'a
Yaptıkların doğrumu
Bak gidiyor zoruma




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!