.Nerde ..
Hasta oldum yatıyorum
Nerde emmim dayım nerde
Feryat figan katıyorum
Nerde emmim dayım nerde
Neden se
Bir güzele gönül verdim vereli
Kader bana hiç gülmüyor neden se
Sanki oldum yıllar boyu kölesi
Ne gerek var
Çekme zalim çilesini
Değmez gülüm ne gerek var
Bırak yapsın hilesini
Değmez gülüm ne gerek var
……....Ne Hoştu Güzel
Dün gece rüyamda görmüştüm seni
Ay yüzlü cemalin ne hoştu güzel
Kaçırdım uykumu görünce seni
Gamzeler yüzünde ne hoştu güzel
....
............Nerde sin.....
Yollarını gözleyerek yoruldum
Umutlarım tükeniyor nerde sin
Aşk ateşi yaktı beni kor oldum
Umutlarım tükeniyor nerde sin
Nerdesin
Gitti bahar geldi güz
Bekliyorum nerdesin
Çok aradım tepe düz
Bekliyorum nerdesin
….
>>Nerde sin>>
Akşam vakti karanlıklar çökünce
Korkuyorum gel sevdiğim nerde sin
Boşa gelme şafak vakti sökünce
Göz yaşımı sil sevdiğim nerde sin
Soğuk olur geceleri buralar
..........Nerede Hani
Feryat figanımı olmuyor duyan
Dost diyen dostlarım nerede hani
Gördüğüm rüyalar hep oldu ayan
Dost diyen dostlarım nerede hani
>>>
...........Ne Deyim
Bu ülkemin kıymetini bilmeyen
Soysuzlara ne söyleyim ne deyim
Güzel bakıp güzelliği görmeyen
Soysuzlara ne söyleyim ne deyim
...
.......... Neyime benim.....
Gazze'de insanlık hepten ölürken
Yılbaşı kutlamak neyime benim
Dinsizler dinime gülüp süverken
Yılbaşı kutlamak neyime benim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!