.........Gönül Burdan .......
Demedim mi gönül sana
Gel gidelim buralardan
Aç kolların dola bana
Gel gidelim gönül burdan
IBAN Gönder
Borcum vardı benim sana
İban gönder ödeyim dost
Kurban olsun canım sana
İban gönder ödeyim dost
…….İÇ DE ÖYLE GİT…
Çorum Alaca ya düşerse yolun
Bir fincan kahvemi iç de öyle git
Hoş sohbet ederiz birazcık kalın
Bahçemde çiçekler biç de öyle git
------İçim Ağlıyor---
Çiçeği burnunda kesmişler dalı
Görünce dostlarım içim ağlıyor
Arılar konardı yapardı balı
Üzüldüm dostlarım içim ağlıyor
İçim Yanıyor...
Durdurun vahşeti bitsin bu acı
Aglıyor gözlerim içim yanıyor
Alevler içinde sakalı saçı
Aglıyor gözlerim içim yanıyor
..........İçtin mi Gönül
Kirazlı çeşmenin varıp başına
Bir yudum suyunu içtin mi gönül
Offf çekip oturup kenar taşına
Birazcık serinden geçtin mi gönül
............İMANSIZ...........
Bade versen içmem artık elinden
Gençliğimi alıp gittin imansız
Düş yakamdan çek elini elimden
Tatlı aşım zehir ettin imansız
........ İnanmıyom
Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı
Var diyene inanmıyom ben artık
Şifa diye yol eyledik yatırı
Var diyene inanmıyom ben artık
……………..İstanbul……………
Çile ile büyüttüğüm yavrumu
Alıp gittin ellerimden İstanbul
Soramadım soracağım sorumu
Alıp gittin ellerimden İstanbul
...Kaçırdım tireni
Talihim yüzüme gülecek iken
kaçırdım tireni ne yapsam şimdi
Varmı benim gibi göz yaşı döken
Kaçırdım tireni ne yapsam şimdi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!