bir çotanağın içinde yedi fındıktık biz,
aynı dalın rüzgârında sallanan,
aynı yağmurla büyüyen,
aynı güneşe bakan...
birimizi kıra vurdu hayat,
toprağa düştü Murat.
ne dal onu unuttu,
ne kök vazgeçti adından.
yıllar geçti,
yollar uzadı,
kapılar kapandı ardına,
ama annemin duasında,
kardeşlerinin özleminde
hep yerini korudu.
bir çotanağın içinde yedi fındıktık biz,
şimdi altıyız derler.
inanmam.
çünkü bazı gidenler
eksilmez sayılardan.
karışır toprağa,
rüzgâra,
yağmura,
Karadeniz'in hırçın dalgalarına.
ve bir gün fındık dalları sallanırken
bir ses gelir uzaktan;
bir horon adımı kadar canlı,
bir türkü kadar tanıdık.
anlarız...
kıra düşen fındık çürümemiştir.
köküne dönmüştür.
Murat,
şimdi toprağın emanetidir.
biz ise aynı çotanağın
hasret kalan fındıkları...
oTUZ1Mayıs202altı
Nilüfer KozoğluKayıt Tarihi : 31.05.2026 18:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
25 Mayıs 2026




ne kök vazgeçti adından.
yıllar geçti,
yollar uzadı,
kapılar kapandı ardına,
ama annemin duasında,
Allahtan rahmet, kalanlara sabır .... faniyiz fani olanı istemedi demek.....
Şiir olarak da çok çok güzeldi.
Keşke hep mutlu temalı şiirler aksa kaleminizden.
TÜM YORUMLAR (2)