Geçenlerde kitap aralarına gizlenmiş gözlerinle karşılaştım. Üzerinden yıllar geçmiş olsa bile bakıp gülümsediler. Sesim çıkmadı. Uzunca bir süre dalıp gitmişliğim üzerine gitmişliğinle kendime gelebildim. Unutulmuştun ara sıra içimi sızlatmış olsa bile ve hiç beklemediğim zamanlarda sesinin duyulmasına rağmen... Artık seni düşünmüyorum. Gezdiğimiz yerlerden geçerken aklıma düşüyorsun yalan yok ama çabuk geçip gidiyor. Selamını yollamışsın aldım başım gözüm üstüne, cıvıl cıvıl işlenmişliğinin meyveleriydi yıllar sonra sunulan... Okudukça en çok senin anlayacağın... Sevgiyle kal...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta