Hep gidişlerine yazıldım gelişlerinin olmayışı karşısında… Sen gidendin ben kalan… Her zaman giden gittiğiyle kalırken, geride kalan kendi dünyasına çekilmişlikte... Şimdi hiçbir yazı doyurmuyor açlığımı ve hiçbir yüzde görmüyorum gözlerini. Artık devrik cümleleri daha çok seviyorum. Devrilip gitsinler, kaldıranı olmadıktan sonra diye…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta