sabah olmaya yakındı
göğün rengi yavaş yavaş inceliyordu
çatıların üstünde biriken gece
parmak uçlarında çekiliyordu şehirden
önümde soğumuş bir çay
cam kenarında oturuyordum yine
sokaktan ara sıra
yalnız adımlar geçiyordu
martılar geçti sonra
alçaktan
sanki denizi özlemiş balıkçılar gibi
kanat sesleri karıştı rüzgâra
bir an
içimde eski bir yaz kıpırdadı
çocukluğumu düşündüm
açık pencereleri
güneşte unutulmuş karpuz kokusunu
annemin uzaktan çağırışını
insan bazı anıları
ne kadar uzağa giderse gitsin
ayakkabısına giren bir çakıl taşı gibi
İçinde taşıyor
bir sigara yaktı karşı masadaki adam
duman ağır ağır yükseldi
geceye benzeyen şeyler vardı yüzünde
konuşmadık
ama aynı yorgunluğu biliyorduk belki
çünkü bazı insanlar
hayatı sessiz yaşamaktan yoruluyorlar
martılar yeniden geçti göğün içinden
sabah biraz daha büyüdü
camdaki yansımama baktım uzun süre
güz mevsimi gelmiş bir yüz gibi duruyordum
dışarıda rüzgâr vardı
içimde eski günler
ve şehir
hiç uyumamış gibi devam ediyordu
S.GÖL
Kayıt Tarihi : 27.05.2026 18:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!