bir yanım dolu dizgin
darmadağın bir yanım
biraz kendimden bezgin
sanki çekilmiş kanım
saçıma düşen aklar
Sensiz
Aşk densiz
Aşklar bensiz
Çok dar ve ensiz
Kalıtım yok, gensiz
Hazırlık var törensiz
Hislerim ağır yaralı
Son çırpınışlarıydı sensizliğin
Aşkta surettin sadece
Hayâllerin yakınına varalı
Düş kurarken bensizliğin-
Gereği yoktu o gece
onca şiirler yazdım sensizlik üzerine
sensizken hep seni düşündüm, senden bahsettim
aslında hayalini sevdim gerçek yerine
daha kavuşamadan yine seni kaybettim
seni kaybedince sensizlikte kaybolurum
sensizlik bitirdi, tüketti beni bugün de
belki bunu söylememem lazım biliyorum
sensiz kendimi kaybettim o garip hüzünde
seni seviyorum "sensiz tükendim" diyorum
KÜRŞAT AK
Sen yağmur olsan bana
Çisil çisil ıslansam
Hep bana damlasana
Sırılsıklam aşk sansam
Sen güneş olsan bana
Yeşeren ağaç gibi
Tomurcuklanan güldeki
O taze bakışı andıran
Hislerde coşsaydı hevesimiz
Havada is
Bacada duman olmazdı
sesleri örerim tel tel, yumak yumak
ince ince desenlerde, nakışlarda
şekil şekil sesleri dokumak
ışık saçan, alev saçan bakışlarda
zihnimden, ruhumdan, sevgimden
en neşeli halimden, en derin kederimden
gizemli patikada sessiz arayış
düşler parkurunda gizemli bir yarış
geçmişten kalan yaraları sararım
düşler de olmasa ben neyi ararım
Bir sessiz çığlık içimi karartan
Hayâl kırıklığı arttıkça artan
Kederli bekleyiş umudu tartan
Yaşanan ne varsa gelip geçecek
Yıllar geçtikçe ruhun daralmakta




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!