Ruhumun sendedir intişamı, hanlığı
Beraber yıkalım artık şu karanlığı
Çekiyorum sensiz derdi, perişanlığı
Mutluluk seninle olmanın bir anlığı
Seninle geçecek andan intişamı yok
çalışıp duracaksın
hep fakir olacaksın
ölüp kurtulacaksın
ruhuna el fatiha
hep sağlık olsun dersin
Ne hayâller geçirmiştik hep içimizden
Bir aşka tutulduk, yüreğimizi yaktık
Mutluluk hep yoksun kaldı bu sevgimizden
Rüya gibi unutmayıp ne yapacaktık
Ben bir sevgiliye "sensiz olmaz" diyemem
Rüzgar omuzlarında üşürmüş
Hasretmiş nisan yağmurlarına
Rüzgar uğultusunu düşürmüş
Sessizce yaklaşmış yanına
Konmuş serçe gibi omuzlarına
Açılan sevgilinin penceresiydi
Daha güneş batmadan önce kapandı
Rüzgarda savrulan aşkın perdesiydi
Pencere kapalı, perde yalandı
İsteklerim, heveslerin öncesiydi
Bende sabır taşı ha! taşacak, ha! taşıyor
Türkler öz vatanında neden garip yaşıyor
KÜRŞAT AK
Kalmasın aklımda bir yerde
Derinlere dalan bir şey var
İsyanım; saçma sapan derde
Beni derde salan bir şey var
Gözüm görür, aklım şaşar mı
Birgün isyan ettim kendi kendime
"Şansızlığım gene peşimde" derim
Sabrımı doğrarım ben lime lime
Şu yalan dünyaya isyan ederim
Haksızlığa isyan eden sözlerim
uyan vakit geldi uyan
var mı ola beni duyan
uyan ey! derin uyuyan
sahur vakti sahur ola
kalk da iki yumurta kır




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!