dedim: vuslatta şafağı yaktın mı
dedi: belki vuslat üç vakte kadar
dedim: üç vakit ne, fala baktın mı
dedi: senle yada bir akte kadar
dedim: sende biraz tuhaf haller var
sevdiceğim çiçek vari hep baharda açandı
artık umursamıyorum; solsaydın, solmasaydın
uzun süre özlemekten yaralarım kapandı
artık hiç düşünmüyorum; olsaydın, olmasaydın
ikimiz de usanmıştık hasretten ve hüzünden
Yönümüz kıbleye dönük
Ruhen huzur olmasın mı
Manevi duygular sönük
Kulda kusur olmasın mı
Yeri göğü yaratan var
olmaz olsun yüreğimin yarası
yüreğimi yakışın olmaz olsun
şimdi aşklar bir tenefüs arası
tahrik eden bakışın olmaz olsun
aklımı tarifsiz düşünce sardı
Kömürden mi yazılan
Kara yazı, kaderim
Toprağa dert kazılan
Ölüm gibi kederim
Sevdiceğim nerede
Ölümün soğuk yüzü
Beni uyandırıyor
Yazın yaşatır güzü
Kör nefsi kandırıyor
Ölüm belki kurtuluş
Sevdiğinin başı bulutlara değiyordu
Onun geçtigi yoldan ona doğru giderken
Sevenler kendilerine yazık ediyordu
Sevdigini sevdiğine itiraf ederken
hayallerimiz vardı, çaldılar
umutlarımızı elimizden aldılar
sevgi vardı, saygı vardı, vefa vardı
cefa çekene nihayet sefa vardı
hayat ışıltısı vardı gözümüzde
bir tatlı tebessüm vardı yüzümüzde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!