Gidiyorum uzaklara
Gözüm dalar ufuklara
Saçıma düşen aklara
Aldırmadan gidiyorum
Hayâlimin peşindeyim
Git! gidebildiğin kadar uzağa
Hayâllerin peşinden uzaklara
Bir endişe düşürmesin tuzağa
Arafta kalıp düşme tuzaklara
Kürşat AK
Gözümün önüne gelince yüzün
İçimi kaplıyor bir garip hüzün
Bize ayrılığı yaşatan güzün
Geçmesini beklemeden git artık
Sevmek bile olmalı kararınca
git desen yeter
diyemiyorsan
elini ver
tut bırakma
kal demen yeter
Gitme bir iz bırakmadan
Aşkımıza yazık etme
Gitme
Oyun oynayan çocuklar gibi
Birşeylere küsüp gitme
yitik düşler yüzünden
boş yere yitmeyecektin
yitik aşklara kanarak
hislerimi incitmeyecektin
severken, sessizce...
gitmeyecektin
gitti de gitti
sevdiğim gitti
beni böyle zamansız
böylesine apansız
koydu da gitti
Gittin gideli
Hasretinden yandı gönlüm
gönlün derdi ezeli
ben ölürsem
akşamüstü ölürüm
Mesele; olan biten her şey mi
Her şeyin içindeki bir şey mi
Her şeyin içindeki giz
Belki ayrıntıda saklı iz
Sevgiler dolup taşar
Gönüllerden içeri
Ne kaldı sevgilerden
Ne kaldı bize geri
Hep hüzünlü bekleyiş




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!