gecenin ucunda sesimi duyansın
"haydi bir çay koy da içelim" diyorum
hüzünler uyusun, sevinçler uyansın
bu gece uykusuz kalmak istiyorum
gecenin ucunda şarkı söyleyelim
neden sararıp solasın
neden derbeder olasın
neden saçını yolasın
dünya derdi geçer gider
keyfin gelir güler isen
Geçer hüzün
Daha öncekiler gibi
Solgun yüzün
Sebebi
Geçen gün
Keder esir almasın
Kaybolan yılların sızısı kalmış
Yiten hayâllerin acısı kalmış
Silinmeyen alın yazısı kalmış
"Geçmiş geçmişte kalmış" der, geçersin
"Şu an ki aklım olsaydı" dersin ya!
Herkezin gece yarısı yalnızlığı vardır
Şairin yalnızlığında sükuneti yârdır
İlham şaire gelir; çok sürmüyor yazdığın
Sanma ki yazılanlar öylesine bir yığın
Ekmeğe aş gecikir
Binaya taş gecikir
Devlete baş gecikir
Gecikmesin adalet
Masumların sesine
dokundum yarasına
dokundukça "ah" dedi
kaderin karasına
"geçmiş gün, eyvah" dedi
dedim "içini dök, git"
geçmişin izlerini tamamen silemezsin
la fontenden masallara karnım tok benim
düşmanlık nereden gelir bunu bilemezsin
bizans oyununa tahammülüm yok benim
neşe, sevinç ve güzele iltimas vardır
söylenecek çok söz kaldı
bakıp görmeyen göz kaldı
yanıp sönen bir köz kaldı
kalan kalsın geçmiş olsun
yaram derin izli oldu
Herşeyin kırkı çıkar, tüm acıların
Acılar geçmez ama sen alışırsın
Göz açıp kapayınca geçer yılların
Geçmişten geleceğe hep yük taşırsın
Kürşat AK




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!