bazen birşey eksilir benden gider de
gidenler kalsın artık gittiği yerde
geçmişten gelen mektup bilmem ki nerde
beni hiç düşürmesin bir garip derde
hayal meyal geçmişten ne hatırlarım
Geçmişten kalan yüksün sırtımda taşıdığım
Geçmişten kalan yara kanarken kaşıdığım
Sadece hatırada kalır senle geçmişim
Ben senden de geçmişim, kendimden de geçmişim
Aşk olsa gerek
İçimdeki boşluğun adı
Ya ayrılalım severek
Yada içelim aşk şarabından
Boğazımızda kalsın tadı
can demek, sen demek
gel de gör, ben demek
sev dedim, yok dedin
aşkta dert çok dedin
Sanma ki bugünümü sen virane eyledin
Ben bir şiir yazmıştım, sen de şarkı söyledin
Benim için masaldı; senin için hikaye
Ben tutsak kaldım da, sen "geldi geçti" dedin
Aşklar bir mevsim gibi senin için geçer de
Herşey gelir geçer bir ömür gibi
Ezelden geldik, Ebede gideriz
Yaradan herseyin tek bir sahibi
Sorsalar mahşerde biz neler deriz
Elbet tatlı huzur gider hoşuna
Ateşin içimi yaktıktan sonra
İçimde şimşekler çaktıktan sonra
O güzel yüzüne baktıktan sonra
Neden kopan fırtına, yel sevdiğim
Yıkılan hayâller kalır elimde
Yorgun genlerde
Istıraptan bezmiş buzağı
Bitkin düşmüş yürümekten
Delikanlı bu günlerde
Göremez tuzağı
Kahrından ölenler var
Gençliğim gözümde tütüyor
Yıllar hüznü de büyütüyor
Göz açıp kapayıncaya dek
Ömrüm başka çağa geçecek
Gerçeklik uykusuz kaldığım gece
Soru diye çözdüğüm her bilmece
Kelimeye uyuşmayan her hece
Tatil bize fazla demek gerçeklik
Gerçeklik diye uzatılan konu




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!