Kapı gıcırtısından dolayı insan insanı öldürür mü...?
Öldürüyor işte...
Özellikle son yıllarda
İnsanlar çok gereksiz sebeplerden dolayı cinayet işlemeye, cinnet geçirmeye, veya boşanmaya başladılar... Bunun olacağını cinnetlerin cinayetlerin boşanmaların,akıl hastalıklarının artacağını, kavgaların artacağını 7 yıldır yazıyorum çiziyorum...Canlı yayınlarımda söylüyorum ve insanları mümkün olduğunca sadaka vermeye, felak nas Ayetel Kürsi ve diğer korunma dualarını sabah akşam okumaya.. mecbur kalmadıkça ikindiden sonra çok fazla dışarılarda bulunmamaya , negatif yüklü insanlardan uzak durmaya, negatif içerikli haberleri dinlememeye, böylece enerjilerini dengede tutmaya davet ediyorum...
Normal bir dönemden geçmiyoruz..Her yüz yılda bir tekrar eden bir döngüden geçiyoruz..Her yüz yılda bir toplumlarda bozulmalar yaşanır...Bu bozulmalara bağlı olarak gök kapıları açılır... ve tüm şerliler yeryüzüne inip insanlara musallat olurlar..Cin-netler, geçirtirler, Cin-ayetler işletirler... Akıl hastalıklarına sebebiyet verirler..Korumasız insanların düşüncelerine hükmederek Kavga ettirirler, boşanmaları ve ve aile içi şiddeti artırırlar... Tabii ki bunların hepsi Allah'ın izniyle olur...
Allah'ın kötü şeylere izin vermeyeceği hepimizce aşikar..ama işte Allah'ın zikrinden uzak kalan insanlar korumasız kalırlar... Böylece aslında bir nevi kendi elleriyle ettiklerini kendi elleriyle çekerler...Bu yüzden hepinizden rica ediyorum;
Sadaka verin..Sadaka verin..sadaka verin... namazlarınızı aksatmayın... her gün mutlaka bir sayfa da olsa kuran okuyun...sakin kalmaya gayret edin... Kalabalıklar içinde olmaktansa, uzlette kalmayı, evinizde vakit geçirmeyi tercih edin..Bu konu hakkında yazacak çok şey var..ama şimdilik diyeceklerim bu kadar..
Şenay TekKayıt Tarihi : 23.06.2026 12:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!