Söyle…
Daha kaç baharı eksiltmeliyim senden yana,
sahi daha...
Kaç takvim yaprağını yırtarken
İçimden bir parça daha sen kopmalı
Yokluğunu mevsim diye saymaktan yoruldum,
Her geçen gün biraz daha soluyor içimden bahar.
Ve ben…
yeni her gün içimde kalan kırıntılar la uyanıyorum sensiz sabahlara....
Kayıt Tarihi : 9.04.2026 02:34:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!