nerede senli günlerim
nerede mutlu günlerim
yerini hüzüne kedere
bırakıp gittiler
nerede gülüşler
ben seni terk etsin diye mi sevdim
beni acılarla bırakıp gittin
düşündün mü sonumu sonsuzum
beni sensizliğe bırakıp gittin
ne bir not bıraktın ne bir elveda
Düşmanımın etmeyeceği
Kötülükleri ettin
O da yetmezmiş gibi
Bırakıp ta gittin
Düşünmedin beni demek
bir yol olsa mutluluğa çıkan
gözümü kıpmadan düşer giderim
bırakırım her şeyi yerinde
kendimle benliğimle giderim
biliyorum ki mutlu edecek
düştün üstüme bir cemre gibi
yaşayacak hal bırakmadın
emdin iliğimi bir sülük gibi
canımda can bırakmadın
ağlattın gözümü kırdın gönlümü
ölürsem gurbet elde
koymayın yadeller de
beni bu berlinler de
unutmayın bırakmayın
alın götürün köyüme
gözlerine bakıp bakıp dalayım
dudağından bir buse alayım
ince bellerini sarıp kalayım
bırak ta bağrında uyuyayım
hasretimsin özlemimsin aylarca
Bir kurşun sıkmadın
Kalbimi yaralı bıraktın
Yaralı bir ceylan
Kör bir avcı bıraktın
Ne dediysem dinlemedin
almadın ki beni benden
sarmadın ki yüreğimden
sende uçtun bir kuş gibi
bıraktın beni yalnız
boyun bükerim öksüz gibi
git diyorsun bu ellerden
ben sensiz gidemem ki
yaşanan güzel günleri
bir anda silemem ki
sensiz nasıl yaşanır




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!