denizlinin içinde
bir güzel gördüm
bakamadım ay yüze
yüzümü döndüm
bir edası bir havası vardı
yaşamaktan bıkmış gibi
bir halin var
takma boş ver kafana
bu günün yarını da var
içiyorsun durmadan
yaşanmıyor buralarda
kaldım hasret ağlarında
deliririm yokluğunda
bana can veren varlığınmış
köy kasaba ne fark eder
azap dolu günlerimi
aldın koydun kenara
derman oldun
kapanmaz yarama
nur ol şen ol pir ol
var ol aşkım sen
uzun olurmuş sevenin gecesi
derdi katmerliy miş çekenin
yanına kalmazmış zulüm edenin
bu gecenin sabahı var sevgilim
hep kış olacak değil ya gönülde
Düşer oldun gözlerimden
Çıkar oldun sözlerimden
Vazgeçerim güzel senden
Vazgeçilmez değilsin ya
Bahtım kara aşktan yana
Gel gör gözlerinle ne hallerdeyim
Aşkın çarmıhına gerdin ya beni
Geçici hevesmiş hoyratça bakış
Vurdukça yerlere devirdin deli
Mutsuzluk ağına beni takıverdin
seninle başlayıp seninle bitiyor
her gün beni acılarım eritiyor
hayalin gözümün önünden gitmiyor
başlıyor sağanak yağmur gözyaşım
sızlasa da dişim ağrısa da başım
güzeli bol dünyanın
yalanı çok rüyanın
aşkı çirkef ceydanın
güleç yüzlü değil
yalan yalan yalan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!