sen bu gönülle oyun oynadın
kırdın incittin yine doymadın
niye kendine engel olmadın
beni bana bırakıp gittiğine değdi mi
seven benden çok mu sevdi
neden gittin neden benden
bıktın usandın mı benden
farkın kaldımı şimdi elden
düşmüyorsun sivri dilden
neden kaçtın neden evden
bende senin gibi yıkıldım gittim
aklımı yitirdim çıldırdım gittim
bir seven olmadı garibim diye
dert pınarına aşk dilenmeye gittim
gitme dediler çare yoktur
toz pembe dünyamı
kararttın gittin
sim siyah saçımı
ağart tın gittin
sevemedin hiç beni
gözlerimde yağmur seli
nerde benim aşkım hemi
fazlamı geldi sevdamın demi
kaçtın gittin el oldun
gülen yüzlerim nerede
bırakıp gittin nerelere
düşen ben oldum dillere
arılar bile küstü güllere
çağlamaz oldu dere gittin gideli
aşıklar saz kırdı çalmaz oldular
sen ellere gelin gidersen
ben kendimi öldürürüm sevgilim
sensiz nasıl güler eğlenirim
beyaz kefeni giyerim sevgilim
tutar mı bir başkası senin yerini
yolun olsam gelip geçtiğin
basıp incitir misin beni
toz çamurlar içinde
boğup öldürür müsün beni
bir çeşme olsam şarıl şarıl akan
bir tas içer misin beni
bir sevgi isterim içi mutluluk dolu
bir aşk dilerim olmasın sonu hüsran
gönülden gönü le giden yolu gözlerim
yanıltmasın aldatmasın beni hislerim
kalpten kalbe akan aşkta yüzerim
çekmesin elin elimden kayar düşerim
dışarıda sağanak bir yağmur
gökyüzü ağlıyor sanki
yıldızlar sönmüş her yer karanlık
sokaklar yasta yasta sanki
bende camın önünde oturmuş




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!