dün görmemiş bir umudun
vaadi olsan diyorum
gün görmemiş günaha
beni ger istiyorum
ayrılık diyorum
bu aşka göre fazla uzun değil mi sence
gidişinin ardından aşklar eskidi
yaşlar tükendi
ateşler söndü
çay içiyorduk
bir sözü daha tutmanın verdiği rahatlıkla..
havadan sudan faslı geçmişti sohbetin
ama bir türlü muhabbete geçemedik
senin ceketindi o
yağmurlara astığım
kendi ceketimi yaktım
ıslatmaya kıyamadım
beklemekle geçmiş ömrümüz,
tam bulduk derken
hani aramaktan vazgeçtiğimizde
alışmış kudurmuştan beterdir derler ya




-
Ella Tama
Tüm YorumlarMerhaba,
Bugün nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Profilinizi gördüm ve sizin hakkınızda daha fazla bilgi edinmekle ilgileniyorum, e-posta adresimden ([email protected]) haber bekliyorum.