akşam oldu pc penceresinde
klavyem f
gözlerimde yeni sekme
çıkarım birazdan güzelim benim
tuşlara basa basa
akşam oldu pc penceresinde
klavyem f
gözlerimde yeni sekme
çıkarım birazdan güzelim benim
tuşlara basa basa
bazen bir şiirde buluyorum seni
hayret ediyorum
ne işin var başkasının kağıdında
bazen de bir özlemin
iç yakan ağıdında
kapıyı aralık bırakınca
kasım girdi içeri
ocağı açık unutma
kahve taşmasın bari..
kırk yılda bir gibiydin
sandım ki kılı kırka bölecek kadar kıldandı
inceliğin
kırk yıl hatırı kalacaktı kahvenin
sayende kendimi beğenmeye başlamıştım
çok zor olmadı
gözlerinle kendime baktım
hani neredeyse
aşık olacaktım
keşke ektiğim çiçekler kaktüs açmasaydı kalbinde
sarmaşık olup
şımarsaydı renkleri
bilirsin
sırf öpülsün diye zırt pırt düşer mi insan
sevilsin diye sırnaşan kediler gibi
dilin gül ekerken kalbime
baksana kaktüsler bitti




-
Ella Tama
Tüm YorumlarMerhaba,
Bugün nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Profilinizi gördüm ve sizin hakkınızda daha fazla bilgi edinmekle ilgileniyorum, e-posta adresimden ([email protected]) haber bekliyorum.