İnsanın olduğu yerde diplomanın bir önemi yoktur
Diplomanın olduğu yerde de insanın önemi yoktur
Sizler neye değer verirseniz ona inanmışsınız demektir
Tek ümidim sende kaldı ya öldür ya güldür beni
Her bir şeyden ümit kestim herkes kendi derdindedir
Derdi bana veren sensin yıllarca çektiren sensin
yetmez mi ezip büzdüğün büyüklük ezmekle mi
Gidecek yerim olsaydı
Durumuydum dünya sende
Çok canımı yaktın benim
Sende adalet görmedim
Kimisini azdırırsın
Öyle bir dünya ki sormayın gitsin
Her gün bin bir keder herkes ağlıyor
Hiç gülen yok mudur yalan dünyada
Hem gelen ağlıyor giden ağlıyor
Böyle imiş yalan dünyanın işi
Anlamsızdır dünya sarılma boşa
Emeklerin bir gün zay olur gider
Mal mülk ile kendin kurtaramazsın
Emeklerin bir gün zay olur gider
***
Bir derde düştüm ki derman bulunmaz
Ağlarım gözyaşım akar silinmez
Dermanı nerdedir oda bilinmez
Her gün ah çekerim giderim böyle
Ayrı düştüm vatanımdan ilimden
Gurbet beni gıdım gıdım bitirdi
Hayal kurup umut ile yaşarken
Gurbet beni gıdım gıdım bitirdi
Aha şöyle aha böyle der iken
Gidiyorum bir meçhule bende takat hal kalmadı
yıllarca çekmişim çile bende takat hal kalmadı
Dert verir derman aratır yaralarını kanatır aylar
yıllarca ağlatır çek demişse çekeceksin bende
takat hal kalmadı
Yapışmış yakama bırakmaz beni
Defolup git derim gitmez yoksulluk
Doğduğumdan beri düşmez yakamdan,
Defolup git derim gitmez yoksulluk
Ben kaçarım o bırakmaz peşimi
Zorlu bir yolda olduğumu biliyorum ne yapacağımı
bilemiyorum
Gittiğim yol dikenli ve yokuş ben bittim dedikçe
yol uzuyor bense bittim demekten kendimi
alamıyorum ne ben bitiyorum nede yol bitiyor




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!