Hayatta iken dünyada olup bitenlere isyan etmemişseniz
sizler hala uyku modundasınız demektir
Sizler kendinizi kilitlemişsiniz ve kendi güvenli alanınızı
koruyorsunuz demektir
Yıllarca ölülerin içinde ölü taklidi yaptım ölülerin
dirileceğini sandım
Yaşayan ölülerin beni fark etmeyip kendilerinden
sanıp defalarca öldürdüğünde onlardan uzaklaşmak
zorunda kaldım yapacak bir şeyim kalmamıştı
Ölü veya diri kılmak Hak için kolaydır
Zor olan yaşayan ölüleri diriltebilmektir
Yaşayan ölüler gerçekten diri olanları
öldürmektedirler
Ömrüm boyunca gördüğüm tek şey her şeyin değerli
olduğu fakat insana insanlığa doğaya değer verilmediğini
gördüm bu yüzden ölmek isterim ne ölebilirim nede yaşarım işte çıkmaz sokak dedikleri de budur
yaşamak nefes alıp vermek değildir için huzurlu ise
yaşanacak bir ortam varsa bunun adı yaşamaktır
Ömür boyu bir zindanda kalmak yaşamak değildir
sana verilen cezanın ızdırabın ne zaman sona
ereceğini her gün her an beklemektir gününde
belli değildir
Ömürleri yargılamakla geçen insanlar ölü insanlardır
Diri olduklarını sanırlar aslında onlar yaşayan ölülerdir
Dünyayı terk edene öldü derler aslında yaşayan bir
ölünün sana zarar vermesinden kurtulmuşsundur
sen farkında bile değilsindir
Dost bana sabıra da sabretmem gerektiğini söyledi
dayan dedi ben kimim ki O ne dilerse o olacaktır
Bir başıma çırpınıp duruyorum halim sadece Ona
ayan ve beyandır
Attın beni bu zindana
Ne akrabam ne dostum var
Yıllarca zindanda tuttun
Ne tanıdık ne dostum var
Görünüşte herkes dosttu
Tarihi geçmiş kokuşmuş her bir şeyden ilgimi kestim
İlgimi çeken bir yol bulmalıyım
Her bir kokuşmuşluktan benim ilgimi kesenin bir bildiği
vardır tek ona güvenir ona dayanırım
İnsanlar Onu tanımadıkça insan görünümünde birer
mahlukattırlar
İnsanlar Onu tanıdıklarında Ona ettikleri hizmet ölçüsü
dahilinde Ona doğru yükselecekler ve yol kat etmiş
olacaklardır




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!