Bazı susmam gereken yerlerde bir şeyler yapacağımı
düşünüp konuşuyorum sağırlarla konuşarak anlaşılamayacağını bir türlü öğrenemedim
İnsanların yaşayan birer ölü olduğunu gördüğümde
Sustum
İnsanların ölü olmaları kendi bildiklerini okumalarındandır
Bu yüzden diriltemezsin diri olduklarını sanırlar aslında
Ölüden beterdirler ölmüş ölünün sana ne faydası nede
Neden bana suskunluğum sorarsın
Beni derinlerden susturanlar var
Olan bitenleri aklım almıyor
Beni derinlerden susturanlar var
***
Dönüyor bir düzen dengesi yoktur
Dünya var olalı var olan köhne zihniyete
uyum sağlamayanlar sorgulayanlar bir
şekilde susturulmuşturlar
Dünya da güvenilecek bir yapı göremedim
hepsi bir oyun içinde sadece oyun oynamaktalar
Her gün zamlar ile canımız sıktık
Geçim çok zorlaştı hayattan bıktık
Bağırıp çağırıp derdimiz döktük
Fazla bağırmayın susun dediler
***
Bozuldu düzenin tadı kalmadı
Bu zamların sonu gelmez şaşarım
Geçe gündüz işten işe koşarım
Her şeyden kısarım zorla yaşarım
Yaşamak mı sürünmek mi bana sor
Tatile gidemem evde kalırım
Düğünde bayramda seni görünce
Yüreğimden bir ah boşalır gider
Bakamam yüzüne donar kalırım
Gözlerimden yaşlar süzülür gider
Neden bizim sevdamıza kıydılar
Ta baştan her şeyin farkındaydım fakat kanıtlamam
imkansızdı bu yüzden hep sustum
Hayatın kendisi acımasız bir cehennemdir kimileri
hafif atlatır bu cehennemi kimileri ise yedi kat yerin
dibine iner bütün dünya üstüne çöker ne ölür nede
yaşar işte insan bu durum karşısında Allah ın her şeye
gücü yettiğini fark eder ya beni öldür yada bu halden
kurtar der fakat senin demenle olmaz o dilerse dilediği
Dünya senin bana kurduğun tuzak
Tepe taklak olup gidecek bir gün
Ne sen kalacaksın nede tuzağın
Herkes ettiğini bulacak bir gün
Sende hayır yokmuş zehirmiş aşın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!