Arnavutköy’de görmüştüm bir bahar akşamı
Deniz kenarını izliyordu tatlı bakışı
Elim, ayağım buz kesilmişti heyecandan
Ürkek ve korkak adımlarla tanıştım aradan
Dilim tutuldu "Memnun oldum" diyemedim
Zengin ve süslüydü, yeterince bakamadım
Belki de pahalı hediyeler beklemiyordu
Belki de istediği küçük bir sözdü bilemedim
Burun ve dudak arasındaki çukuru çok güzeldi
Ve onu sevmek için kabullendim olduğu gibi
Çok âşıktım ona kendim gibi davrandım belki
Çünkü biliyorum seviyorsa karşılık verecekti
Beni defalarca kovup, defalarca red etse bile
Yine sevecektim onu içimde açan bir çiçek gibi
Masum gözlerinde bir dünya var biliyorum
Ve ben o dünyada onunla yaşamak istiyorum
Kayıt Tarihi : 30.05.2026 02:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!