Terk ediyorum seni,
kendimi ve bu şehri.
Nasıl kıyabildin bana,
ben doyamazken sana.
Yanında başka biri,
sen hâlâ kalbimde diri.
Söylesene sevgili,
o sevgi benim hakkım değil miydi?
Anmam adını artık,
dinmez yüreğimdeki ağrı.
Ama geceler susmuyor,
senmişsin içimdeki yankı.
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 22:46:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!