sonura yerinden gakıp
“-gayfanız varısa ben bi gayfa içeyin” dedi
“-ya da bende nesgayfa var getireyin de
barabar içelim” dedi
bizim gızınan getdiler getirmeye
ben ha deyinşe kendime gelemedim
kestirme eski Taşyol’da sürçülüverecek gibi
her adımında kayıp-düşmesine ramak kalmış
eşeğin nalları altında ezilen yoldaki çiğillerin sesi
arada bir dik yamaçlarda yankılanadurur
erken kalkılıp yol alınmış
yola koyulunmuş
Sülünün Muratın değirmen yeri
Alamurat’ın sebzeliği
Gaziri Mezarlığına samimi Fatihalar!
Huşu içinde yüz sığamalar
Goca Ğavak Gayalığının altından
büngülder Gayabunar
gömüden -balamıt çıkarılırdı,
ya olduğu gibi,
ekmek arasında
yanı başına bi tas su almayı unutma
yahut haşlanırdı
“-len zaten bu memleketin bi Angara’sı
bi de İstambolu
“-heriflerin her tarafı, dağı-taşı
gözüyün alabildiğine fabırga dolu”
“-boşverin olma(ya) cak işe amin demeyi
burağın kendi..kinin sevdasındakı partileri
onnarın vatan-millet deye bi zevdaları yok,
bunu eyicene belleyin bi
ikisi bi araya gelebiliyollar mı,
onara ğöre dün gara olan böğün ak
topal uğur
“-Topal Uğura vardım, her şey ataş pahası
Allah var ya bireş tenziline alalım heş değilise
ıramatlık bobamın gadim dosdu bobası
indik mi makeneden doo(ğ) ru U(ğ) ur Abeye
Heybe
öğle paydosunda;
kimle gönderdi anam azığımı
yoklardım, bir-kaç dükkanı
yanışından tanırdım heybemizi,
İbo
Çınar Sineması’nda; “İbo” diye biri
fahiş fiyata, tane ile sigara satardı,
“-başka param yok”
ya da elindeki parayı uzatıp
br[P][BR][EMBED src='http://www.antoloji.com/siir/media/33/www_antoloji_com_580733_526.MP3'autostart='true' loop='true''[/P][br][table border='0' cellpadding='0'cellspacing='0'width='100%']
yıllar yılı,
bir köşesinde yattığı




-
Ayşe Okur
-
Sevilay Şahbaz
-
Ayşenur Yazıcı
Tüm YorumlarHer insan özeldir ve onun doğduğu günde kendine ve ailesine özeldir. Siz iyiki doğmuş iyiki bu güzel şiirleri yazmışsınız bizlerde okuyabiliyoruz....ben ara sıra sayfanıza bakarım şiirlerinizi merakla bekliyorum bu da öncekiler gibi çok güzeldi kullandığın yöresel kelimelerin bir çoğu bildik gelir b ...
insanlığın tüm vasıflarını taşıyan bir kimlik.Hiç mi kötü düşünmez o kalbi bilmem..Dost dediklerimden..İşi rast gelsin
Görmedim.tanışmadım,şiirlerini bilirim sadece ve duyarlı olduğu hüzünleri...
.Ama dünyada hala nezaketi ve insanlığı derisinde taşıyan insanların olduğuna dair son kanıtlardan biri İbrahim bey...